torsdag 30 oktober 2008

Seeeg väntan

- Kom strax innan 10.

Det var tipset för hur jag skulle bete mig under den timme mellan 9-10 som jag skulle infinna mig på Arbetsförmedlingen för Handlingsplansmöte. Jag var dock tidig, då Systemet inte öppnat ännu... (Arbetslös och hänger på låset hos Systemet... Eaaahhhh...) Kvart över nio släntrade jag därför in i Af Vällingbys dystra lokaler.

Nu är klockan tre minuter i tio och jag väntar fortfarande men är nog näst på tur...

Har åtminstone lyckats klura ut hur jag skall ta mig ut på Internet från platssökardatorn. ;D Hehe...

Sen skall jag gå och köpa vin till älgsteken och lite frukostmat till lille mannen som lovat komma hem ikväll.

Uppdatering: Handlingsplanen går ut på att jag söker jobb på egen hand och inte behöver slita Af:s tröskel förrän på länge än.

Inga kommentarer: