fredag 31 oktober 2008

Garderobsrensning

Har nu försökt köpa galgar i en veckas tid eftersom jag inte har en enda över här hemma. Efter att ha upptäckt att de t o m på Coop Forum kostar 59 kr styck (!) så beslöt jag mig för att rensa i garderoben i stället. Här skall köras kläder till någon lämplig second hand. En bra idé då en tredjedel av garderoben innehåller kläder som numera är för stora. Och se vad jag fann:


Man blir ju faktiskt så illa tvungen att köra det där veckotidningsdraget...

Ja, vad skall man säga. 27 år av bantning. Ett år av konstant ätande. Och jag väger mindre än den spinkige lille mannen.

7 kommentarer:

Sara sa...

Så himla häftigt! Grattis!

Bloggerskan sa...

Ja, det är rätt gôtt. Nu blir det räkor, ägg och avokado för fjärde gången den här veckan. Med ett gott vitt vin till. Och så, bäst av allt, i sällskap med lille mannen. :)

Malinka sa...

Billiga galgar finns på Ikea. 5 eller sex stycken i paket.

Vilken nedgång! Svårt att föreställa sig att de där byxorna har kunnat sitta på dig.

Bloggerskan sa...

Nu var nog brallorna stora i benen redan från början, p g a modellen, men de satt ju lagom i midjan skall erkännas...

Ja, jag har insett att IKEA förmodligen är säkrast gör galgar. Har försökt undvika dem dock, då "passeringsavgiften" aldrig hamnar under 800 spänn... ;)

Anonym sa...

Men du sparar ju ännu mer pengar om du och Berndt delar på byxorna! Fatta va smidigt när ni kan ha samma mysbyxor!

Bloggerskan sa...

Ja, om vi inte vill röra oss framåt förstås.

Anonym sa...

Vad är receptet på viktnedgången? Jag är grymt imponerad. Starkt!