måndag 6 oktober 2008

Och dom kom från öst och från väst


Trots att dagen idag har känts lite tung så kan jag glädja mig över alla direktbesök på min blogg. Det visar att jag har trogna läsare runt om i världen. Bara idag kommer de som surfat in direkt på rabiatfeminism.blogspot.se från

Växjö, Skarpnäck, Huddinge, Umeå, Hässleholm, Bangkok (fast jag misstänker starkt att det rör sig om Rayong), Jönköping, Europe (d v s någon av EU:s institutioner), Solna, Malmö, Southampton (eller dess närhet), Stockholm

Jag kan också konstatera att Thailand tar in på Storbritannien och Belgien. Läsarna där har slagit sig in på 10-i-topp-listan!

Sweden 88.08%
United Kingdom 2.58%
United States 1.37%
Belgium 1.33%
Finland 1.20%
Norway 0.74%
Europe 0.64%
Germany 0.61%
Denmark 0.61%
Thailand 0.29%

Europe och Belgium kan såklart vara samma sak. I såfall klättrar dom upp på tredje plats. Anledningen att USA ligger där beror nog snarare på att många av Svenska Dagbladets, till vilka jag länkar frekvent, läsare finns där.

Nu har jag ju även skaffat mig ett sätt att se vilka städer som leder ligan. Detta baseras dock på de två senaste veckorna enbart. Vilket även kartan ovan gör.

25.20%
Stockholm
10.80%
Sollentuna (min egen dator inräknad)
4.20%
Gävle
3.80%
Göteborg
3.20%
Southampton
2.40%
Lund
2.40%
Malmö
2.00%
Södertälje
1.80%
Umeå
1.80%
Huddinge
1.80%
Bangkok/Rayong
1.60%
Bryssel
1.60%
Växjö

Inga kommentarer: