lördag 20 september 2008

Välkommen Rayong, Thailand!

Sådär ja! Nu är läsarna i Rayong, Thailand åter på plats i vinteridet. Jag har ju "övervakning" på bloggen som visar på ett ungefär var folk kommer från när dom surfar in på min blogg. Ungefär, alltså. Själv brukar jag få veta att jag kommer från Kista eller Sollentuna. Tillsammans med min geo tracking så kan jag konstatera att topp-tio just nu ser ut såhär i fallande ordning:

Sweden 88,26%
United Kingdom 2,32%
United States 1,52%
Finland 1,41%
Belgium 1,11%
Norway 0,80%
Europe (EU) 0,76%
Germany 0,65%
Denmark 0,33%
Spain 0,24%

Thailand ligger just på 0,04% men jag räknar med en snabb återhämtning till åtminstone tredje plats. ;)

4 kommentarer:

Sara sa...

Och jag som ofta surfar med Tor (kryptering) kan stå för ett antal olika av de där länderna... Pålitligheten är ganska låg, men visst är det kul? Brukar kolla det för min blogg jag med.

Bloggerskan sa...

Aha,
Kanske är det du som är det där okända landet i min lista. :) Men ofta funkar det ju!

Anonym sa...

Jag vet inte ens hur man gör en geo-tracking, måste kolla om det går på min blogg. Men jag tror nog att jag står för en hel del av Belgien-procenten. :-)

Bloggerskan sa...

Sök på Extreme tracker och installera på bloggen så kan man kolla!