söndag 21 september 2008

Kommentatorsregler - på förekommen anledning

En liten upplysning, även om jag känner viss tvekan om ifall budskapet når fram, särskilt till alla dessa icke läskunniga anonyma. När man kommenterar på denna blogg bör man först läsa igenom reglerna för kommentarer som finns ovanför kommentarsfältet.

"Anonyma kommentarer kommer inte att publiceras. Då jag inte är anonym och väljer att svara på alla kommentarer så vill jag veta vem jag svarar.

Du som tycker att jag borde skriva om något annat än det jag gör. Skriv själv på din egen blogg! Här bestämmer jag vad jag väljer att ta upp, och ur vilket perspektiv.

Kommentarer som inte har med ämnet att göra ignoreras.

Inlägg med rasistiskt, homofobt och/eller sexistiskt innehåll släpps inte igenom. Ej heller personpåhopp."

Detta kan komma att innebära att även icke anonyma personer eller personer som skriver under pseudonym och som inte respekterar ovanstående helt enkelt stängs av från att kommentera på min blogg.
Uppdatering: Det tog ett par minuter från publicering av detta inlägg till förste man kommenterade ett av mina blogginlägg: Anonym, utanför ämnet och med klart islamofobiskt syfte. Det är inte dåligt att bryta mot tre av fyra punkter i kommentatorsreglerna på en gång. Språktest för anonyma svenska män anbefalles!

Inga kommentarer: