måndag 22 december 2008

- Åh jävlar i min lilla låda! 322 klick!

Idag har folk väldigt lite att göra på jobbet. En sådan där klämdag då man mest fikar och pratar strunt med de få kollegor som är kvar på kontoret. Och fikar igen. Och äter långlunch. Och surfar på nätet. På t ex Svenska Dagbladets relationsråd som man kanske inte har tid att läsa annars. Eller så är man hemma och förbereder julfirandet. Och surfar på nätet inemellan. På Svenska Dagbladets relationsråd.

Det är förmodligen anledningen till att jag håller på att slå mitt rekord från när Ebba von Sydow länkade till min blogg. Klockan är bara 12 och 322 unika personer har redan varit här och läst mitt relationsråd (= släng ut den jävla mannen som kallar dig hora eller hellre firar jul med sina systrar!).

Själv skall jag nog åka och handla julmat tillsammans med min högst älskade lille man. Han som diskat och kokat kaffe och nu sitter och löser en sudoku vid köksbordet.

Uppdatering: Klockan 21.44 är antalet unika uppe i 533... Folk verkar ha tagit ledigt...

Inga kommentarer: