torsdag 25 december 2008

Julklappar

I år verkar både jag och lille mannen nöjda med våra julklappar. Av systern fick jag flagglina och klädnypor. Min kommentar var genast att oj då, då kan vi öva bondage här hemma! Men min ordentliga syster syftade nog snarast på ny tvättlina till Torpet. Vilket fick den lille mannen att se lättad ut.

På lille mannens begäran retuscherad kalsongbild, utan love handle

Han å sin sida fick en ny fin kofta, efter att hans favorit fallit samman av för idogt användade. Samt nya kalsonger. Och han hade inte köpt dubbla le Clézio, däremot har vi redan Lars Lerin-boken han köpt till mig, men den går ju att byta mot en annan Lerinbok, och tanken var ju helt rätt.


Själv fick jag bl a dessa Slippies fyllda med linfrö och lavendel. Så nu stinker det av lavendel om mig där jag rullar fram på frö. Har en känsla av att these shoes are not made for walking... Men dom kommer passa perfekt uppvärmda i mikron på Torpet kalla morgnar.

2 kommentarer:

Översättarhelena sa...

Likadana kalsingar som min sjuttonåring fick i julklapp! Ungdomlig man du har :)

Bloggerskan sa...

Ja, val av kalsonger återspeglar kanske snarare hans frus (mentala) ålder. ;) Men han är rätt välbevarad för att vara 53. Och jag hade ju gärna haft kvar valken över kalsongkanten, då jag tycker det är attraktivt.

Vi är väl annars inte några fan av gamla idrottsstjärnor i kalsongbranschen men faktum är att Björn Borg-företaget gör himla snygga kallingar.