tisdag 16 december 2008

Lucka 16 - Julkorten skickade

Nu är julkorten på väg, allihop utom det till Thailand som i vanlig ordning blivit försenat p g a att jag aldrig håller ordning på adressen.

Här är originalet till våra julkort. Det är målat av Årsta-Arvin, snart fem år, efter ett par foton på mig och lille mannen. Jag gillar särskilt att jag fått högklackade skor och lille mannen försetts med hår. Eller våra fina glasögon. Notera också min blommiga klänning och armarna som ser ut som änglavingar eller den lille mannens rutiga skjorta som han tycker så mycket om. Konstnären har gjort sig förtjänt av ett ordentligt honorar.

2 kommentarer:

Mikkan sa...

helt ljuvligt, ni båda liksom bjuder in och kramar hela världen från bilden! :D

Bloggerskan sa...

Ja, jag menar på fullt allvar att killen är väldigt duktig för att vara fyra år.