söndag 1 februari 2009

Beredd

Här står mina kvällsmackor med pancetta, ungersk salami och taleggio med rumsvarma tomater (i brist på solvarma). Ett glas Allesverloren Tinta Barocca och jag är redo inför Mia och Klara. :)

I bakgrunden ser man min fina 30-årspresent drejad av min goda vän keramikern, biologen och husrenoveraren Ulrika.

Uppdatering: Shit, jag är alldeles svettig efter att försökt gömma mig bakom kudden i soffan när Gulletussan skulle sjunga lite... Men Görel är en favorit, underbart.

4 kommentarer:

Mikkan sa...

Åh, Mia & Klara! Jag "sparar mig" till DVD:n, så jag kan förgylla mina pendlingresor. Som nybliven hundägare ser jag VERKLIGEN fram emot Görel!

Bloggerskan sa...

Ja, jag trodde inte jag skulle falla så pladask för Görel. Igår var hon helt sjukt bra. Det bästa med detta program tror jag är att det händer så oväntade grejer. Man tror att det skall sluta på ett visst sätt, eller att folk skall reagera på ett visst sätt och så gör dom helt annorlunda. Mycket genomtänkt och välarbetat.

Anonym sa...

... tänk vad somliga fixar till det, medan andra försmäktar på vatten utan bröd... DLM

Bloggerskan sa...

Jag trodde det var dusch du saknade?