tisdag 20 januari 2009

Back in Bangkok

Bye bye Beach and bye bye bungalow (the white with red roof).

Now I am back in the City of Angels (what Bangkok's real name means) and am planning to buy two expensive but very sexy shirts for Hubby. He's like one of those people who you can hang anything on and it looks fabulous. Or magnifique as the French guy said buying the same shirt last week.

But first some internetting. My Mum even called today to hear if everything was fine, since I hadn't been logged on since Saturday. Compared to me she's not the worrying kind so I guess I am an internetoholic...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Internetoholic, that's, now we have a name of the problem... hehe...DLM

Bloggerskan sa...

Yeah, yeah, you'd probably need a detox too, my friend. 

Anonym sa...

Ni kan båda få komma på ett avgiftningsläger på Västanåhaget. Man får dock inte ta med sig dator eller telefon. Dessa lämnas i en blå låda vid infartsvägens slut. Ska jag boka in er över påsk kanske? (Möjligheten finns att köpa till TV och DVD-fri vistelse också. Detta kan fås till ett bra påskpris om ni slår till snabbt!)

//LS

Bloggerskan sa...

Hahaha! TV-avgiftning! Det har jag just varit paa en vecka, med bara thaikanaler. Men lille mannen skulle aldrig klara det! Inte ens en helg.

Men paask aer taget, i allafall det daer med datorn. (Detta sagt innan jag vet vad foer gadgets jag faar paa mitt nya jobb...)