fredag 3 april 2009

Festförberedelser

Imorgon kommer 9c ha fest. Meddelanden sänds kors och tvärs genom landet för att förbereda detta festande. Skall försöka uppdatera löpande och sedan producera ett litet reportage om återträffen.

Stefan torsdag: "Vi styr iaf snart bilen mot Karlstad, med babyskydd o lite andra babyattiraljer om 2an tänker titta ut under Karlstadsvistelsen!"

Jag torsdag: "Vi sa väl 17 men jag anländer till Statt vid 15-tiden så inget hindrar ju tjuvstart. :) Tycker mig ha anat att Pernilla också gärna började tidigare?"

Pernilla fredag: Halloj alla! Jag är på... alltid :-)! Pratade med Madde och Malin igår och de vill också gärna ses tidigare, så Anna-Karin! var beredd på förfest på rummet! Jag ringer dig när vi närmar oss :-) Va kul det här ska bli!

Jag fredag: Tänkte köpa med en dunk vin. Anländer 15.00 fredag.

Pernilla: Nu i bilen mot K-d. Antar du åker imorgon?

Jag: Kommer 15.00 senast.

Pernilla: OK, då knackar vi på dörren klockan 15.05.

Jag: Bra, så hinner jag ta en snabbdusch.

Camilla fredag kväll: Jag kommer också tidigare. Kommer till stan och kära mamma vid 15, så tar jag Malin med mig ner någon gång vid 16? Ses i möra!

Inga kommentarer: