tisdag 9 mars 2010

Jag klarar inte av att ha det där badrummet överst på bloggen. Brrrrr! Petar därför in den vinnande bilden i omröstningen om vilka Mongolietbilder jag borde hänga på väggen. Resultatet blev denna och den med den ensamma kalven. Men.... *låter som Tony Irving* Jag tror jag skall göra på det sättet att jag parar ihop olika tavlor i olika storlekar. Skall bara bestämma hur, och dessutom hur jag skall hantera inramningen. Canvas? I glasram med passepartout?

Resultatet blev:

Den med två hästar (ovan) 9 röster

Den med kalven 7 röster

Den med hästar på rad mot horisonten 6 röster

Den med hästar, MC och gerar 6 röster

Den med berget 5 röster

Den med flera hästar 5 röster

Den med utsikt 3 röster

Den med kon 3 röster (och det hade Lars-Erik i Bröderna Lagerståhls berättelse om Pedagogiska Snutte inte gillat, han som älskar bokmärken med kor på)

Stort tack för ert engagemang och fina smakhjälp! När det är klart kommer det komma bilder här.

Inga kommentarer: