torsdag 6 mars 2008

Sökningar som lett till min blogg

Roar mig ibland med att kolla vilka sökningar på Google som fått folk att trilla in på min blogg. Här kommer några av de senaste:

kvinnor är lögnaktiga (hmmm, har jag verkligen skrivit det?)
knullbilder (näää, några sådana finns inte här...)
dan jönsson teckomatorp (7 av 17 sökningar på mannen som gömde sin mördade sambo i oljepannan)
kompostlåda (Ja, en sådan vill jag ha!)
hur många flak på en pall (100 är svaret)
kvinnor är skit (Vem är det som sitter och skriver in dessa sökord? Samma snubbar som skriver på tidningarnas debattforum förmodligen.)
Tulpanutställning. Åkeshov (Den var sådär...)

Intressant är det. Liksom att kolla Creeper...

1 kommentar:

Sara sa...

Visst är det spännande att se? Jag brukar också kika på sökorden som gör att min sida kommer upp. Sen vet man ju iofs inte hur långt ner på sökresultaten man finns, men ibland känns kopplingen inte helt klar.

Ska kolla upp det där med texten som tycks bråka med dig.