söndag 11 oktober 2009

Sorry!

Det har varit segt här på sistone men jag lovar bättring, Sara R! Åter i stan efter klubbordförandekonferens i Stenugsund och höststädning på Torpet i Värmland. Bilder på vårt nymålade kök kommer. Men nu skall jag sova. Känns som om sömn är en bristvara nu för tiden.

Och imorgon skall jag äta lunch med min gamla chef och HTF-kollega och sedan kommer Signy på besök från en huvudstad till en annan! DET är något att se fram emot! :)

Sen har jag sex Svenska Dagbladet och fyra Värmlands Folkblad som ligger oläst på köksbordet. Fast det skall erkännas att jag tjuvläst en del av dem under veckan som gått. (Annars var onsdagskvällens skaldjursmiddag en hit när jag delade bord med journalistklubbrepresentanterna från båda dessa tidningar.)

1 kommentar:

Sara sa...

Ser fram emot bättringen då... ;)