onsdag 14 oktober 2009

Brevet till Comhem

Hej,
Jag har varit kund hos er i många år men nu tvingats säga upp mitt abonnemang eftersom ni inte levererar som avtalat. De senaste två månaderna har jag drabbats av tiotalet avbrott i internettrafiken vilket sker på vardagskvällar, helger, morgnar när som helst.

Jag har tre månaders uppsägningstid och betalar 369 kr i månaden utan att få tillgång till internet när jag behöver det. Nu undrar jag om man kan få avdrag på kvarvarande inbetalning för november med tanke på att jag inte fått det jag betalat för.

Sen måste jag säga att det är USELT att er kundsupport aldrig har någon information om vad problemen beror på (inte ens när det rör sig om planerat underhåll, eller när många ringt och klagat), att dom lovar att höra av sig när det är igång igen men inte gör det samt att man ofta blir behandlad som en idiot. När man ringer er för tionde gången VET man vad man skall göra för att starta om modemet.

Med vänlig men frustrerad hälsning

Uppdatering:
Hej och tack för ditt e-postmeddelande!
Det har legat ett känt fel i ert område. Våra tekniker skall vara klara med det nu.
Med vänlig hälsning
Com Hem AB Kundservice

Goddag yxskaft!

Inga kommentarer: