fredag 25 mars 2011

Ljus och mörker

Igår flyttade den här snyggingen in hos mig och mina objektiv. Kan berätta redan nu att fotoframtiden ser ljus ut. Ljuskänsligare. Så när ni snart ser alla fantastiska bilder från Portugal, Kina och Mongoliet här på bloggen så vet ni att det inte är jag som gått och blivit så mycket bättre över en natt. Det är Nikon. ;)

Tills dess konstaterar vi att Färjestad tvålade till AIK igen igår. Det kommer vara mörkt i AIK-hörnet i korridoren på jobbet idag. Hör redan muttret om att vissa lag är rika och att vissa lag alltid dominerar. Jo, det blir ju lätt så när man levererar en ypperlig produkt. ;)

Till veckan är det dags att summera årets Elitserie med mina tipskompisar Klas och Lasse. Konstateras kan att det i år inte lär bli Klas som får bjuda oss andra på öl. Min fina svit från hockeytippande verkar bruten. Jag kanske skall tippa med hjärtat i stället? (Läs: På Färjestad.)

Inga kommentarer: